01 October 2016

30 Minutes Moment With So Called, Crush?

So I had a conversation with him, when everyone is napping enjoying the sea breeze : 

Crush :
Kau perasan tak, cara aku layan kau dengan aku layan kawan-kawan perempuan kita yang lain, memang lain? Sebab kau special. Aku akan interested nak kenal orang tu dan nak tahu pasal orang tu bila aku suka orang tu. Aku suka kaqu, Sherry.

Me :
Maksud kau, selesa?

Crush :
Aku suka kau, Sherry.

Me :
Yelah, maksud kau macam selesa, kan?

Crush :
Ya, selesa.... Sebab tu aku sentiasa perhati kau, apa yang lain kat diri kau setiap kali kita jumpa, apa kau pakai, apa kau buat.

Me :
Patutlah kau sampai boleh perasan gelang aku tak ada sebelah kalau aku terlupa nak pakai!

Crush :
Hehe.



****


Crush :
Fiza, tolong letak batu kat kain Sherry. Nanti terbang

Me :
Eh biarlah.

Crush :
Alaaa, aku tak nak orang lain tengok Sherry....



***



You brought all of us to PD after my birthday because i think you were thinking everyone need an escape, and that would be a wonderful excuse. I might be wrong for guessing on behalf of you.  

You bought Chrysanthemum, not sure for whom but I was the first one to grab it. You asked about my relationship with Ayam openly. You shared your personal life with me without me even asking. The day before, you comfort me with a blanket before I went to sleep. You're such a sweetheart my dear friend. 

Dear crush. Are you crushing on me too? I must be wrong. Am I?

No comments:

Post a Comment